Bästa Fredagen på länge, woop woop

Hela dagen har varit typ, its Friday Friday Friday, yeah, tills jag kom hem och internett krånglade på min dator och mobil,men inte på nån annas i hela familjen? då började man ju undra.. Efter typ 1 timmes depp och hjälp av Filip med min dator,så kom det tillbaks, och då vart livet förgyllt igen. Åkte på bion,jobbade, gick på hockeyn en sväng, och nu ligger jag i sängen och skriver med världens bästa, som jag inte har pratat med sen i höstas, äntligen, äntligen!
Kollar på allt för min syster och dricker te också, bra Fredag.
Imorgon ska jag ner på gunderhägg och träffa min lilla supermupp Magnis,skojskoj.


Så ledsen blev jag när mitt Internet inte funkade..

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: