2012~ Det här är mitt liv, jag lever min dröm~


 
Lite kortfattat så har det här varit ett av dom bästa åren.
Har varit i Stockholm två gånger, en gång med bara mamma och en gång med Lea  också.  
Har varit i Grekland och haft det bättre än bäst med la familia, lärde också känna världens goaste killar. 
Har varit i Gävle med Ellen och stekt runt som aldrig förr, shoppat upp 2000, sett snygga killar, skämt ut oss och bara myst. 
Hade dansshow och vart magsjuk och kunde bara vara med ena dagen, men lika glad var jag ändå. 
Gjort om rummet ett antal gånger.
Bott hos Ellen halva sommaren och hos Denise andra halvan. 
Varit med världens bästa Flisan och haft otroligt skoj varje gång. 
Fotat mig själlv lite för mycket eftersom att datan krasade och jag insåg att jag hade en anning för mycket ego bilder, hehe.
Har också  varit med en massa underbara vänner. 
Bilderna får säga sitt. 
Tack alla som har gjort mitt år till det bästa jag nånsin skulle kunna fått.
 
 

Kommentarer
Saris Leopardis

Där är ju jag mitt i allt. hi hi. Kram mostris




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: