Stureplan.

Rubriken säger väll det mesta med vad jag har gjort idag. Hängt på stureplan hahah nerå, Men ialafall så åkte vi till Östermalm och skulle sälja några gammla klockor. Gick runt där och kollade lite. Sen skulle vi åka till Kista galleria, men mamma och moster satt och pratade så mkt på tunnelbanan så vi åkte fel haha, så då kom vi till Rinkeby istället. Vilket var lite sjukt. Eftersom att man alltid har hört att det bara bor så kallade utlänningar där, och jo vet ni ? det stämmde. Tror jag moster mamma och Lea var dom ändå från Sverige där hahah. Sen när vi kom fram på Kista galleria gick vi och åt thai mat, sen kollade vi runt där inne. Fick med mig ett par jeans " kissy" jeans från salt och två linnen från Bikbok och Gina.
Bilder kommer som sagt när jag kommer hem. Puss.
Bild i repris.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: