Mys.

"För er som vill veta vad jag haar gjort dom senaste dagarna i detail ;)"
Har inte bloggat dom två senaste dagarna för att Ella kom ju till mej och Nicolina så vi har haft fullt upp hela tiden, så det har inte funnits nån tid över till att blogga. Men jag kan ju berätta nu vad vi har gjort istället. Vid 5 i tisdags kom Ella och Nicolina hem till mig och då skjutsade mamma oss till Nicolina och där kollade vi på film och bara myste, sen tog vi cyklarna till affärn. Sen när vi kom hem så kollade vi på big brother och bara myste.Sen låg vi mest och pratade hela kvällen. Sen nästa dag klev vi upp runt 9 fixade oss sen drog vi på dansen och var där och dansade i 4 timmar. Haha stackars Ella fick sitta och kolla på i 4 timmar... :P Sen drog vi hem till mig och åt middag och åkte och träffade Alicia. Resten av kvällen kollade vi på film och hade det allmänt mys. Vid 11 idag kom mamma och hämtade mig och Ella eftersom att Nicolina skulle och klippa sig. Så jag och Ella åkte på affärn och köpte wiernebröd( stavning) och sen tog vi kameran och gick till stallet och skulle träffa Alicia en snabbis , men vi blev kvar där i nån timme istället. Sen kom pappa och hämtade oss och då åkte vi hem till han och åt middag och dansade just dance 3. Sen kom Ellas mamma och hämtade henne vid typ 5 .. Usch vad hemskt det var, kändes som om jag aldrig mer skulle få träffa henne.
Nu ska jag duscha sen kolla på tv med pappa och Aron. pusss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: