L O V E.

Skolan idag var faktist en av dom bästa på länge, Jag trodde ju att vi bara hade seg lektioner men det hade vi som tur va inte. Började med bild på morgonen haha fick göra nån sjukare grej att man fick en bild på en ländis och sen skulle man rita av halva dens ansikte , haha jag fick fredrik elr Filip kan aldrig komma ihåg vem som är vem. Sen hade vi labariton på no`n , jag och Ellen slog vad om att vi skulle jobba på allt vad vi hade hela dagen på skolanxD Så tror aldrig jag har jobbat så bra på nån lektion i hela mitt liv, haha ..
Sen hade vi musik och matte på eftermiddan, Var hellt okej.
Satt och stekte i solen hela lunch rasten med brudarna.
Nu ska jag ta och äta sen resten av kvällen ska jag vara med Robin, Isac och Ellen.
Asså jag har ingen anning om vad jag ska skriva i bloggen, Lixsom hur kul är det att läsa om mitt liv ? Som är hellt ointresant.. Kommentera gärna om vad du vill läsa om.
Jag älskar min William mest i hela världen.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: