JB.

Godmorgon.
Blev hemma idag från skolan, eftersom att mitt huvud kändes som
om nån hade tagit ett baseboll trä och slagit till mig. Så nu ska jag ta
och äta frukost och sen kolla på film hela dagen, rätt så skönt. Fast
att jag helst hade viljat gå på skolan idag. I morgon åker jag ialfall till Stockholm,
Längtar.
Så ska packa senare också.Tar självklart med mig kameran så ni kommer få se massor med
bilder när jag kommer hem.
Jag hatar alla rubriker, haha kan aldrig komma på nån bra. Sitter alltid och funderar i typ 10 minuter
på vad jag ska ta...
Vad glad jag blir nu när jag börjar få fler kommentarer, bababa im lovin it ;)
Funderar på att köra på en frågestund. Och kanske svara på frågorna i ett videoinlägg.
Vi får se;)
Puss.

Kommentarer
Frida

naw, din kise? :D <3

       http://fridalinamatildaeliasson.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: