Jag skiter i allt och lever livet.

Hej.
På senaste tiden har jag varit sur , arg och irreterad på dom flesta..Ingen anning vrf! Så FÖRLÅT allihop för att jag har varit en bitch hellt enkelt. Ska ta tag i mitt liv nu , börja göra läxorna bra och vara glad för en gångs skull. Jag ska sluta sitta framför dator skärmen och deppa och istället hitta på saker. Man lever ju faktist bara en gång..
-
-
-
Vaknade i morse vid 8 -.- Jag som hade tänkt sova länge. Klev upp åt frukost och bara tog det lungt. Nu ska jag fixa mej och sen får jag se vad jag hittar på , momma och Arne kommer ialfall på middag ikväll så ska vara hemma med familjen ikväll , länge sen nu ..
Jag och Moa ek funderar på att skaffa en blogg tsm , Får se när det blir av.
Asså gud vad mkt snö det ska komma . Jag som trodde sommarn var på vägg!
Bloggar mer ikväll pusss.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: