Jag hatar att jag alltid..

Trycker på framåt knappen typ istället för bakåt på datorn så allt jag har skrivit försvinner... -.-
Aja jag hade iafall skrivet värsta långt ochsen försvann allt..
Dagen har ialfall vaarit hellt okej, har varit ute och fotat med Felicia i det fina vädret, bakat 2 kladdkakor, fixat alla kläder till dansshowen, varit och dansat. Är sjukt taggad till uppvisningen. Det kommer bli GRYMT!
Har också köpt några typ tabletter som gör att håret,naglarna och typ huden ska bli starkare osv.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i min älskade säng och kolla på Eva&Adam. Haha ja jag älsakar Eva&Adam ..
Rörigt inlägg men ..

Kommentarer
Saris Leopardis

Har du kollat utkast på bloggen, oftast sparas det där.. annars så se till att du kopierar texten du skriver lite då och då, så har du kvar den om det blir något fel! kram moster

Saris Leopardis

Hud; rengöring och fuktkräm morgon och kväll, peeling en gång i veckan.. =) Naglar; nagelolja, tokfet handkräm i bomullsvantar under natten, då mår händer och naglar bra!



Hår; använd inte FÄRG nivå 3 utan använd intensivtoning istället (nivå 2). Lägg i en inpackning i håret och SOV med den under natten! Platta aldrig håret utan något serum eller värmeskydd i.



Lite tips! Kram igen från gam-moster!

Saris Leopardis

OCh, viktigast av allt, grönsaker, vitaminer och sömn, det gör underverk för alla delar.. ;-)

Saris Leopardis

OCh.. haha... VIKTIGAST nästan, iaf för huden, är att dricka mycket vatten och för kroppen. Puh. Nu är jag klar..




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: