Gilla så skriver jag om dej på bloggen , del 1.

Nora Eklid: Har känt dej så gott som hela mitt liv, du är den omtänksamaste person jag känner, tex som att du bjuder hela klassen på fika av dina egna pengar ? Lixsom vilken annan skulle göra de? Sen ställer du alltid upp för mig och finns där, du är bäst hellt enkelt:* Alla borde ha en vän som dej gumman.

Moa Blomqvist: Min lilla blomma, du är så rolig och fin! Vi borde börja ses oftare tycker jag! Älskar dej.
Tilda Melin  : Super söt tjej som jag inte känner så bra, synd nog..
Irma Lindberhg: Var mkt med dej förut när du var i Nyhem, du är otroligt snäll och söt!
Theres Eliason: Söt tjej, känner inte .
Monika Wierzan: Spelade basket med dig förut ,otroligt fin och snäll äru också! Många minnen med dej från basketen.
Femke Golverdingen: Åh vännen vart ska jag börja? Har känt dej i typ 4 år nu , och under som 4 åren har vi varit tajtare än tajtast, och mindre bra vänner.. Men med dej är jag alltid med själv och vi hittar alltid på nåt skojsigt att göra! och sen en sak till , du är otroligt vacker också !
Ellen Hakfelt: Min alldeles egna Stekare! Finns ingen som du. Med dej känner jag mig alltid glad och lycklig. Du o jag genom världen vännen <3 Det är svårt att förklara för dej hur mkt jag älskar dej för inga ord i världen kan beskriva de.
Billy : Haha kan inte stava till ditt efternamn.. Men ialfall , skrev mkt med dej förut. Men inte längre. Söt och snäll.
Ella Aronsson: Ord kan inte beskriva dej vännen , du är en av mina allra bästa vänner. Och jag saknar dej så det gör ont i hjärtat. Du är en av dom onormalste jag känner, men jag älskar dej ändå ;)
Puss.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: