Gilla så skriver jag om dej på bloggen , del 3.

Johan Östlund:Var med dig nån gång i sommras när jag var med Moa, söt och snäll är du.
Kalle Sandelin: Fin kille som jag inte känner.
Denise Glad:Grymt fin tjej , du är hur snäll som helst. Älskar dej vännen.
Kim öhlen: Har sett den en gång när du var hos Alicia, känner inte dej så bra, men du är fin :)
Sebastian Carlberg: Var jätte bra kompis med dej förut, men vi gled isär .. Du är ialfall grymt bra på att få en att må bra.
Moa Ek: Min lilla mupp , älskar dej.
Tina Karlsson: As fin tjej , känner inte dej så bra. Mendet går väll att ändra på :)?
Magnus Eriksson: Känner inte dej , men du värkar snäll.
Ida Österberg: Du är en grymt fin tjej, skulle kunna göra vad som helst för att få se ut som dej. Vill lära känna dej bättre :)
Frida Strömbeg: Jätte fin, känner inte dej så bra. Men det vill jag gärna ändra på :)
Matilda Ferdinandsen: Felicias kusin , som jag inte känner . Men du är otroligt fin.

Kommentarer
frida strömberg

jaa du får väl ta och komma hit nån gång :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: