Gilla så skriver jag om dej på bloggen , del 2.

Freyah Lindgren: Grymt cool tjej, diggar dej cooling! Tkr vi borde ses snart sötnos :*
Alice Magnusson: Du är en grymt fin och snäll person, saknar dej vännen.Puss.
Caroline Rönning: Söt tjej som jag inte känner , men det går väll att ändra på elr ;)?
Lotta Orrmaker: Känner inte dej så bra, tråkigt nog.. Men du är as fin och rolig!
Felicia Haraldsson: Min älskade barndoms vän, Du är en av dom roligaste jag vet! Skrattar alltid med dej, hhaaha vi kan sitta och skratta åt vad som helst i flera timmar. Våra minnen är guld värld! :* Älskar dej min ängel.
Filippa Eriksson: Känner inte dej så bra, men du är super söt!
Hilda Lindström: Känner inte dej så bra, men du verkar vara super snäll , och fin äru också.
Alicia Palm: Min älskade syster, Vad ska man säga om dej? Knäpp, retsam, irretersam. Men ändå världens bästa syster. Älskar dej min ögonsten.
Alexandra Stensmo:Känner inte dej så bra längre, prattade med dig rätt så ofta förut.. Söt äru ialfall.
isak Andersson Lexner: Känner inte dej, men du värkar bara snäll :)
Alva Nylander: Som sagt du är en av mina allra bästa vänner. och du betyder allt för mig. Du är det finaste, onormalast, knäppaste, gulligaste,snällaste,roligaste och bästa vän man kan ha.<3 Jag älskar dej.
Nathalie Jonsson: Var mkt med dej sommaren 2010 , du är jätte snäll och fin! Har många minnen med dej:)
Maria Palm: Jaadu mamma, du är undebar rakt igenom.
Max Höglund: Var med dej på cup i Eskilstuna, du är en rolig snubbe du.

Kommentarer
alva <3

åhhhhhhhh, det samma bästavän! <3

       http://alvanylander.blogg.se/
freyah

Detsamma wilmis! <3 Ja, tycker absolut att vi borde ses någon gång! :*<3

       http://freyahcorneliia.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: