Frågor&Svar.

Hejj steckarn! tänkte dra till med några frågor såhär på lunchrasten!!
1. Vem är den steckigaste du känner? - Du såklart.
2. Vem är snyggast av lärana på skolan?- Haha de vet du vem jag tkr Ellen ;)
3. Tror du starkt på andar? Asså starkt och stark, men aa det gör jag nog.
4. Är du rik? Inte pricis.
5. Är nu oskuld? Ja.
6. Vem är snyggast av lärarna martin eller lasse? Du måste svara!!!  - ne sorry det kan jag inte svara på ....xD
7. Varför har du slutat måla naglar sådär roligt?- Har inga ider och ingen ork alls..
8. När bajsade du sist? Haha vilken fråga, men igår.
9. Vad ska du gå för linje?Ingen anning, men jag vill gå hälsa och kroppsvård.
10. Vad skulle du helst INTE vilja jobba med? typ sån som städar gator och sånt.
11. Hur gammal vill du vara när du får barn? ingen anning..
12. Hur gammal kommer vill du vara när du dör?Om jag de visste.
13. Vilken sångare/sångerska hatar du mest? Jag hatar ingen artist pricis.
14. Kommer du göra ett vidio inlägg? --
15. Hur länge skulle du kunna leva helt ensam utan nån eller nått? inte länge.
16. Vad är den fulaste klädesplagg du vet i din garderob? Har nyss rensat bort alla fula kläder i min garderob.. Så jag vet inte.
17. Vilken ämne gillar du mest? Idrott.
18. Vilken sport är du bäst på?HAha jag tkr själv att jag suger på alla sporter.. Men basket tror jag, eftersom att de hållde jag på med längst osv.
19. Hur mycke är klockan när du svara på den här frågan i sekunder också? 16:03
20. Finns någon sak du skulle kunna dö för att få? Justin Bieber.
Hoppas frågorna räckte och nu räknar jag med en vidio;)
STECK!!!
Hejj steckarn! tänkte dra till med några frågor såhär på lunchrasten!!
1. Vem är den steckigaste du känner? - Du såklart.
2. Vem är snyggast av lärana på skolan?- Haha de vet du vem jag tkr Ellen ;)
3. Tror du starkt på andar? Asså starkt och stark, men aa det gör jag nog.

4. Är du rik? Inte pricis.



5. Vem är snyggast av lärarna martin eller lasse? Du måste svara!!!  - ne sorry det kan jag inte svara på ....

6. Varför har du slutat måla naglar sådär roligt?- Har inga ider och ingen ork alls..

7. När bajsade du sist? Seriöst Ellen..

8. Vad ska du gå för linje?Ingen anning, men jag vill gå hälsa och kroppsvård.

9. Vad skulle du helst INTE vilja jobba med? typ sån som städar gator och sånt.

10. Hur gammal vill du vara när du får barn? ingen anning..
11. Hur gammal kommer vill du vara när du dör?Om jag de visste.

12. Vilken sångare/sångerska hatar du mest? Jag hatar ingen artist pricis.

13. Kommer du göra ett vidio inlägg?Nej, hade tänkt de men ..

14. Hur länge skulle du kunna leva helt ensam utan nån eller nått? inte länge.

15. Vad är den fulaste klädesplagg du vet i din garderob? Har nyss rensat bort alla fula kläder i min garderob.. Så jag vet inte.

17. Vilken ämne gillar du mest? Idrott.

18. Vilken sport är du bäst på?Haha jag tkr själv att jag suger på alla sporter.. Men basket tror jag, eftersom att de hållde jag på med längst osv.

19. Hur mycke är klockan när du svara på den här frågan i sekunder också? 20:42
20. Finns någon sak du skulle kunna dö för att få? Justin Bieber.

Hoppas frågorna räckte och nu räknar jag med en vidio;)
STECK!!!
Vilken kändis gillar du? :)<3- haha om det inte  har märkst vid det här laget är det ju konstigtxD menjag ÄLSKAR justin bieber.
Vad önskar du dig i julklapp? Pengar, en iphone 4s och massa mer.

Längtar du till julen?Njaa..
Kommer du ha på dig röda trosor på julafton?HHAHAHA ne de tror jag inte, Men man vet ju aldrig.





Nicolina
Gillar du kalle Ankas jul?De klart.

Visst är tomtenissar söta?Jarå :)

Gillar du julen?Ja.

Visst är tomte mössor söta?HAha det är dom väll .

Jga gillar julen, puss! :)
Felicia.
Kramar eller pussar? Beror på med vem.

vem är snyggast: justin bieber elr william... ? ;p hahaaha, Man kan inte jämföra en kändis med nån kille... Så båda :)

varför tog en ful jävla bild på mig???? XD <3333333333 Du är aldrig ful ! och jag ville :)


Fia roos.
vad tycker du om mej? :D-  Du är en otroligt  grym ochh snäll tjej , jag total diggarr dej. Söt äru också:*

gillar du att hänga på donken? :DJarå.

jag saknar dej sjukt saknar du mej? :DJag saknar dej så det gör ont.

gillar du nån? ;)Ja William :)

är du ginger? :D efter jag är .. men vad fan är de xd?

tycker du om ananas? :DJa det är gott!

vem tycker du är snyggast i din klass? :D Jag tkr det är taskigt att säga det .. Alla är snygg på sitt viss ;)

ska du gifta dej med en från amsterdam? :D Hahahahah naej hade inte tänkt det men man vet ju aldrig
;)

när ska vi ha pydjamasparty ;D haha kom med din pjamas till mej så kan vi ha de :D

popcorn chips eller godis? :D mhm svårt... kan inte välja mellan godis och chips .. så båda dom !

tjejer eller killar? :D- beror på hur du menar, Men tjejer då ;)


vad gör du hälst kramars eller pussas? :D- Beror på med vem.

ska vi flytta till japan du och jag? :D Ja jätte gärna :)

tänker du svara på alla mina frågor? :D Aa faktist ;)

håppas du gör de :D för annars...!
puss på dej måste ses snart <3 Ja vi måste ses snart sötnos , puss<3 Att vi måste vännen<3







Malin.
Gillar du pannkakor? Njaa... inte min favorit rätt pricis.

Tycker du om snö?Just nu NEJ!

Har du åkt flygplan? Om du har det, var du rädd då? Aa jag har åkt flygplan, och ja lite rädd var jag nog första gången men inte sen.

Är du blyg?Nja.. Inte jätte blyg pricis. Beror på vilka jag är med osv.

Vilken årstid är bäst? Sommar lätt!

Alicia
1.Har du snott en deo nån gång?- Hahaha Alicia... Och nej inte snott pricis men aa typ...

2.Om du svarar nej på första frågan, ljuger du då? Ja på sätt och viss.


3.Vem tycker du mest om, Mig eller Justin Bieber? Haha tkr om er lika mkt ;)

4.Stör du dig mycket på folk? Nja..
Moa
Gillar du pizza? ;) Nej jag hatar pizza mer än nått annat.

Kommentarer
fiiah

heheh jag som är lite efter och läser svaren nu hehehe ^^ va gölliru e då ;) vi SKA ses snart för annars!! puss på dej :D <3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: