Det går bättre nu.

Tja.
Jag har inte bloggat på typ 2 dagar nu , vrf? För att jag har haft fullt upp dom två senaste dagarna.
I lördags åkte jag upp till pappa och åkte ut och grillade med släkten och bara myste i stugan.Gick och var med Femke en stund ochså.Sen åkte jag hem till pappa och dansade just dance 3 med Nathalie i typ en timme , sen åkte vi tbx till stugan och åt påsk middag! Åkte hem där vid 9 och då tog jag en dusch och sen ringde jag Ella och pratade med henne en stund. Saknar dej min ängel. Sen gick jag och la mig. I söndags klev jag upp och kollade på film fram tills typ 2 , då skjutsade pappa mig till Stavre sen åkte jag färjan över till Amerön och sov hos Nicolina i hennes stuga till idag. Hur mysigt som helst! Vi var ute och fotade och var med Vilmer , Viktor och Lina hela kvällen. Sen kollade vi på världens bästa film ochså , never say never( ♥)
Nu har jag pricis kommit hem och nu ska jag hoppa in i duschen sen får jag se om jag kanske går ner till Nicolina och färgar håret! Är så le på¨mitt hår just nu, gråt,brunt,rött. Asså det är alla möjliga fäger BLÄ.
I morgon blire iafall badhuset med familjen och Moa. Men jag fick pricis reda på att Moa har åkt in på akuten för att hon ramlade av en häst.. Heregud vännen du är galen. Hoppas det går bra för dej vännen min 

Bjuder på lite bilder sen dom här två dagarna.

I lördags.
Igår/ idag.
Lite bilder , orkar inte lada upp alla ;)
Pussss.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: