Dansa pausa.♥

Kom hem för ungefär en timme sen, resan hem gick otroligt snabbt. Satt och spelade spel med mamma och Lea rätt så länge så det kan ha varit drf ;)
för er som vil veta helgen lite kortfattat.
Torsdags: Kom fram med tågget vid 11 och då åkte vi bara hem och la oss.
Fredag: Åkte till Östermalm och gick runt lite där, dock tog jag inte med mig kameran dit... Vilket jag ångrar oerhört mkt....... Sen åkte vi till Kista galleria och kollade påen 5D bio , as ballt! Så sjukt lixsom det kom vatten på en och stolarna hoppade som bara den ;) Sen gick vi och åt thai mat och shoopade lilte små saker. När vi kom hem kollade vi på let`s dance och hade fredagsmys.
Lördag: Gick på Globens lilla galleria och kollade lite, sen åkte vi hem och tog det lite lungt och åt middag. Sen åkte vi till Maria torget och gick upp på ett berg ( Och  ne det var ingen bergsklättring pricis )  och satt ochh kollade på fina Stockholm. Sen åkte vi hem och kollade på kvällen är din.
Idag : Klev upp vid 6 och packade och sen tog tåget hem till lilla Bräcke.
Bra helg enligt mig. Kunde inte ha blivit bättre.
Bjuder på  lite bilder som jag lovade.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: