Dag 7 - Dåliga vanor. Dag 8 - Bloggfavoriter. Dag 9 - Mina favoritskor.

Har glömt några dagar..
Dag 7: Varje morgon det första jag gör är att slå på datorn..
Kollar alltid i kylen typ 100 gånger på en dag bara för att jag är sugen på nått..
Jag stavar "ja ha , ochså, grinna , och massa anndra saker fel.. Fast att jag vet att det inte stavas så , men det är en vana.
Dag 8: Jag antar att det menas villka favorit bloggar jag har.
1. www.aavis.blogg.se
2. www.ellaagnesaronsson.blogg.se
3. www.mattssonsfoto.blogg.se
4. www.denisemeglad.blogg.se
5. www.sauber.blogg.se
Dag 9 : Åhh svår fråga.. Mina röda converse är nog mina favorit skor , Men dom är så sjukt ful just nu så det är fan pinsamt.. Men jag älskar dom ändå..

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: