Bara för att jag har tråkigt typ.

DIN KLASS:

snäll: Alla i min klass är snäll ^^
sötast: Klara pettersson.
snyggast: Jag ? Haha nerå men ,många de!
roligaste: Simon( Frodo) Roth , LÄTT!
sångfågel: Diana farran.
jobbigast: Jaadu.. Alla när jobbiga på sitt lilla viss ;)

plugghäst: Nicolina mattsson , typ. 
pratar mest: Ellen hakfelt.. ;)

hörs mest: Alla hörs hela tiden typ .. :P
nyfiknast: Klara igen .. :P
finast kläder: Åhh det är många de, men typ Femke och Alicia.
finast hår: Nicolina mattsson.
störigaste: Alla är störiga, fast på ett bra sätt ;)
kortaste: George, tror jag :P
längst: Adrian granqvist.
skrytmåns:
fjortis: Moa ek är min lilla fjortis ;)
bitch: Ingen.
Haha åhh vilka minnen jag har med er min älskade klass :*
Vill tbx till Gotland:*
OBS: snodde bilden på hela klassen av Femke , och hon har het en stjärna på hennes ansiktet .. :/

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: