10 sanningar om mej.

Det här visste ni inte om mej.
-
-
-
♥Jag kan inte sova när det är stökigt runt om kring mej,Så jag städar alltid innan jag sommnar , spelar ingen roll om jag är hemma elr hos nån..

♥ Jag gillar inte typ vanlig mat, asså typ korv , och sånt där ..

♥ Jag får ont i huvudet om jag sitter vid datorn i typ en timme.

♥ Jag tkr det är as fint att ha sån där typ " ordentlig" stil , men på mej ser det rättare sagt skit ut..

♥ Ibland får jag så konstiga ider och måste alltid prova dom.. Fråga Ella hon vet..

♥Jag är kär i låten " kyss mig"

♥ Jag hatar när det är varmt inne, så jag öppnar alltid fönstrerna, Så mamma och Ulf eldar mer och mer och jag öppnar mer och mer fönstret.

♥ Jag älskar Justin bieber mer och mer för varje dag som går

♥ Jag är så le på mitt rum  , litet och fult..

♥ Jag vill ha en stuga på nor ..



Jag är udda typ.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: