Mina töntiga nyårslöften

Hur töntigt är det inteK med nyårslöften egentligen? Som att det skulle vara någon skillnad bara för att det blir ett nytt år. Men ändå känner jag att det är på något sätt viktigt att ha mål och saker man ser fraemot för året, därför har jag några mål och önskningar som jag verkligen ska försöka klara och ta tag i för att må bättre och ha roligare. 
 
 
Skaffa en ny och fräsch almenacka för att kunna hålla koll på mig själv och mitt livJag hade en almenacka förra året, och det var verkligen en bra att ha sak, jag skrev allt jag både gjorde och skulle göra i den, lite som en dagbok, jätte töntigt men så skönt om man är en stressad människa som mig. 
 
Ta körkort- Börja med körkortet ska jag göra direkt när skolan drar igång, och förhoppningsvis ha körkortet tills min födelsedag.
 
Skaffa gymkort- Standard eller hur?? Men jag behöver detta för att min kropp mår verkligen inte bra av att bara stressa, äta onyttigt och ligga i soffan, jag måste ta tag i detta!! 
 
Börja spara pengar tills sommaren- I sommar kommer jag vilja göra en hel del roliga saker och pengar kommer sätta stop om jag inte sparar pengar eller jobbar röven om mig( om jag får ett jobb). Sen ska jag även åka utomlands nått i sommar och det kostar en slant, vilket måste sparas till!
 
Sluta bry mig för mycket- Jag är jag, jag gör det jag tycker är kul och ser ut som jag vill, utan att jag ska fundera på hela hela tiden vad andra tycker. Det lönar sig inte att bry sig om vad andra tycker om en själv, det har jag gjort för många år i mitt liv. 
 
Bara ha kul och inte stressa- Kortfattat sagt det viktigaste av alla mina mål för detta år.
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: