Äntligen i min säng

En messy bild från fem minuter sen på min messy säng. 
 
Min rubrik lyder det mesta, äntligen är jag hemma igen i min egna sköna säng. Är det bara jag eller känner man alltid när man varit hemma hos sin pojkvän, eller bara en vän en längre tid, då kan det vara så himla skönt att komma hem och duscha, packa upp, och bara lägga sig i sängen hela kvällen och kolla på film ensam, visst är det så himla skönt. Men tyvärr håller detta bara i sig i en dag och sen vill man inget mer än att åka tillbaka till sin pojkvän. Sådär känner jag jämt efter jag åker hem från Linus, men sen efter en dag saknar jag han så himla mycket och vill tillbaka direkt. Den här kvällen har jag och kommer jag bara ligga i sängen och kolla film. Och imorgon kommer jag lipa för att jag saknar min Linus så mycket haha. 
 
Jag råkade även på nått sätt(vet inte ens själv hur) skära mig själv ordentligt på nageln med rakbladet när jag duschade, vilket resulterade att en blod rädd Wilma flög ut ur duschen och det droppade blod överallt, mitt hår var och är fullt av balsam och mamma fick torka upp blodet medans jag satt på toan och mådde illa över allt blod. Så nu har jag ett fettigt hår fast jag duschade för en timme sen, som det kan gå. Godnatt

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: