Veckan som vart och är

Hejsan lovers!! 
Idag är det 26 dagar till julafton, 2 dagar till studiebidrag, och 8 dagar tills jag och Linus har varit tillsammans ett halvt år. Och ja jag har nedräkning på hur många dagar det är till studiebidrag, det är så när man är student, vi alla studenter vet de. På mitt kort har jag just nu 13 kronor, perfekt till julklapps handlingen va? ;) hehe. 
Iallafall så har skolveckan som varit helt okej, var hemma och var sjuk på Måndagen, jäkla förskyldning som ständigt kommer tillbaka. Sen i Torsdags var jag, Denise och Alicia hemma hos Ellen och åt tacos med hon.  
Igår( fredag) åkte jag bussen hem till Bräcke och jobbade hela kvällen, lika ska jag göra idag, sen imorgon är även denna helg slut, skönt tänkte jag eftersom att denna helg inte var speciellt rolig alls. 
Kramar 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: