Torsdagar är bra

 
Hej hopp, klockan är 13:22 och jag började 12:35 idag, som alla andra Torsdagar. Det är så himla skönt att börja så pass sent, man hinner sova ut, fixa i lägenheten, äta frukost och göra sig klar i lugn och ro, no stress. Idag klev jag upp när Linus åkte till skolan så hade fyra timmar på mig, tänk om alla dagar i veckan var så. 
Denna vecka har gått rätt fort faktiskt och imorgon är det Fredag, mamma och Lea ska komma in till stan så vi ska mysa med bio sen tjejmys, och på Lördag ska jag åka med hem till Bräcke och vara hemma en dag. 
Första snön har även kommit och jag är jätte glad över det, och snart drar allt som har med jul att göra igång, blir helt lycklig av att tänka på det.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: