Nått år senare


Jag heter Wilma Maria Johansson
Jag är trött och glad för tillfället 
Jag är bra på att ta eget ansvar 
Jag är dålig på att ta tag i saker som handlar om tex skola 
Jag läser oftast ingenting alls 
Jag gillar mina vänner och familj mest av allt 
Jag sjunger när jag har druckit en droppe alkohol eller två 
Jag älskar massor med saker 
Jag är inte så bra på att hålla masken när jag inte tycker något är kul 
Jag föredrar att vara med mina vänner 
Jag är beroende av sötsaker 
Jag har på mig jeans, tröja, underkläder, jacka, skor 
Jag lyssnar på all sorts musik
Jag blir arg på folk som är dryg
Jag blir rädd av spindlar och att vara ensam när det är mörkt 

Jag önskar mig en lägenhet i Östersund till hösten
Jag är pinsamt rätt ofta 
Jag är uppväxt i Bräcke


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: