Im a mess

Livet kommer emellan som vanligt och som vanligt är det inte så viktigt faktiskt

Skolan tar upp den lilla energin som finns i min kropp, inte för att jag har överdrivet med saker att göra, utan mest hela grejen av att pendla och kliva upp tidigt, nationella prov och icke godkänt i matte, det tar på min energi lite för mycket. Mina veckor är väldigt tråkiga och jag slocknar mest i sängen varje dag jag kommer hem, story of my life just nu. Men jag tänker på att det är 24 ynka dagar till sommarlov och krigar på ännu en morgon. 
Men trots denna "tråkiga" livstil så är jag väldigt glad just nu, förmodligen tack vare dom fina människorna i min omgivning, mina vänner och min familj. Jag försöker att ha så kul som möjligt under helgerna och då funkar det helt okej på veckorna, jag går inte under alltså(vilket jag hade gjort annars). 
I helgen har jag riktigt bra planer och jag vill ha helg helst igår.

Ska ta tag i matteboken nu och försöka lära mig något till nationella imorgon, wish me luck. 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: