Det är insidan som räknas ♥

Obs ! Långt inlägg ..
Satt och kollade igenom gammla bilder på mej och alla undebara vänner ,
Kom och tänka på när jag var den där " blyga" Wilma som inte vågade säga nåt .
Som bara hållde med alla anndra, och sa pricis som alla anndra!
Den gammla Wilma som skämmdes så fort nån kollade på mig , Den gammla
Wilma som tyckte det var jätte pinsamt och läskigt att ställa sig längt fram i
klassrummet och prata för hela klassen tex, Som aldrig vågade nåt..
Det var nog den jobbigaste tiden i mitt liv , Jag kunde ha stått i flera timmar och fixat mej och sen
när jag kom ut bland alla anndra i tex skolan , så kände jag mig ful och fet och bara
allmänt onödig på nåt viss, inte hemma såklart !
Och deet jag menar med det här är inte att jag mobbad elr så ,
utan att jag själv tyckte så inom mej hela tiden!
Men sen blev jag bara le en dag ! Hur fan kunde jag ha gått runt så i flera år
och bara varit en stor mes ? Jag drog ett streck ! Och började skita i vad
alla anndra tyckte om mej !
Och jag sket i om nån tyckte att jag hade förskräkliga kläder på
mej elr fult sminkas osv , för jag släjv tyckte att deet var fint ! och det var huvudsaken
att jag kände mej fin i det jag hade tagit på mej osv!
Och jag lärde mej med tiden , alla tycker inte om en och that`s it!
Nu kanske ni undrar varför jag sitter och skriver det här ?
Jo drf att jag tycker att alla bara ska skita i vad anndra tycker om en och tänka possitift 
Du är vacker som du är du måste vara som du va! 



Kommentarer
mamma

<3 Älskar dig <3

Saris Leopardis

bra gumman! Du SKA skita i vad andra tycker och bara vara dig själv, alltid! =) Puss från moster




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: