En vecka kvar.

Vaknade imorse och vart hur irreterad som helst av att Ulf stod och skrek att jag skulle kliva upp, och jag var 110% säker att det var Söndag så jag har skit sur över att han väckte mig halv sju på en Söndag. Men synd nog hade jag ju fel, och det var ju himla kul. Tur att det bara är två dagar kvar sen jullov, ska bli så himla skönt. Sen efter jul och nyår blir det " hejjagvillhahögstabetygochkämparsomfanförattfåde" i en eller två veckor, som vanligt. Haha så jävla typiskt mig, första och andra veckan kör man på som aldrig förr och tänker nu ska jag ta tag i skolan och sköta mig och vara super bra, sen går det nån vecka och då tappar man orken och så är man där igen, Nån som känner igen sig? Eller det kanske bara är jag som är så lat haha ;) ? 
Hade idrott första lektion och tränade inför handbollen på Onsdag, wiho går skit bra för oss tjejer, vi blir bara mer och mer grym för varje träning. Går faktist rätt bra för mig, äntligen kanske jag har hittat min sport, haha suger verkligen på nästan alla lagsporter, bollar är inte min grej lixsom.. Därför blev jag himla förvånad när det gick rätt så bra på handbollen för mig. Fick höra idag på lektionen av Robin " Första och ändå sporten du verkligen är bra på Wilma" haha ska jag ta det som en komplimang eller ;) ?
Drog hem efter skolan, pluggade matte, drack te och dunkade så där helt forever alone. 
Åkte på "tjej", åt gofika, fick en julklapp( söt Nilla) och skrattade allmänt mycket med mina go tjejer, sen var lt där också och fotade en massa, haha kan tänka mig hur himla fail jag kommer se ut på alla bilder, för det ändå jag gjorde var ju att äta och garva ;) 
Nu ska jag kolla på project x och sen sova. 
Taggar inte matte prov imorgon ialfall. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: