Packa, andra avenyn, Denise, vila, proppa alvedon, åka tåg, packa det sista.

Ungefär så kommer min dag se ut.
Vaknade för typ 5 minuter sen, och nu ska jag kliva upp och äta frukost medans jag ser på världens bästa serie, haha jag är på avsnitt 43 och Ellen 51, så för att vi ska kunna kolla på tåget på samma måste jag nörda lite idag ;)
Sen har jag inte packat klart heller, satt och gjorde en lista på allt jag ska ha med dig igår, haha tant jag är! Men annars blir det som vanligt, jag kommer fram öppnar väskan och har glömt hälften av det jag behöver.. 
Och det ska inte hända igen.

Sen resten av dagen tror jag vi ska träffa Denise, usch kommer sakna dig mitt hjärta.... 
 
Kommer ta med mig datorn, och kommer kunna blogga. Så förbered er på mycket bloggning i Gävle ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: