Me myself and i

10 saker jag tycker om:
Att göra andra lyckliga.
Mina vänner
Familjen
Att Ella och jag är precis lika onormala.
Spotify
Justin Bieber
Hv71
Min kamera
Denise,Ellen och mina livsnjutarstunder.
Facebook.
 
9 saker jag tycker mindre om:

Spindlar.
Folk som förstör för oskyliga.
Att jag inte har en iphone.
När man förvänar sig nått, sen blir det inte så.
Att vara sjuk aldeles för länge.
Mobbare.
Ett nej!
Att de har regnat 98% av sommarlovet.
Att jag inte är brun längre.
 
8 bloggar jag läser:
www.feliciaharaldsson.blogg.se
www.teambracke.blogg.se
www.alvanylander.blogg.se
www.denisemeglad.blogg.se
www.nmattsson.blogg.se
www.isabelles.nu
www.kenzas.se
www.emiliala.blogg.se
 
7 saker jag vill göra i framtiden:

Hjälpa behövande.
Få en stor fin vitt lägenhet.
Få bra betyg
Bli rik
Flytta 
resa jorden runt
Få fina barn.
 
( ful och gammal bild, me whatever.)
 
6 böcker jag tycker om:

Justin Bieber-Min historia
 
Finns bara en bra bok.
 
5 saker jag är rädd för:
Att jorden ska gå under
Att förlora min familj.
Att bli totall dissad.
Spindlar.
Hissar.
 
4 ord som beskriver mig:
 
Glömsk
Pedantisk
perfektionist
glad
 
3 saker jag ser fram emot:
 
Gymnaisum
Jönköping i Oktober
Julafton
 
2 snygga killar:
 
1 bra låt:
Kär i en gamer
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: