Magkatarr?

Fredag idag, och har så sjukt ont i övre magen, har haft det nån gång förut! Magkatarr, antagligen för att jag har ätit massa onyttigt idag och friterat osv. Nu är det slut på de här, från och med nu är de slut med godis och skit. Blä.
Läste på google att te inte var bra för magkatarr, hur ska jag klara mig? 
Imorgon åker jag, mamma, Lea och momma till Sundsvall och shoppar. Sen sover vi över på hotell tills på Söndag, lite sådärr Lördagslyx istället för att bara åka dit över dagen.
Dagen har varit bra, bortsätt från min mage. Var på biomöte vid 4 och fick veta massa saker om bion. Och hur mina Söndagar resten av året kommer se ut! Kommer få se alla biosar gratis, yeah!
Sen gick jag och åt på nyya pizzerian med familjen. Sen hem till Ellen och hängde med Denise, Isac, Samuel, en stund. Och nu ska jag packa. Vi hörs.
Buhu jag hatar min mage.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: