Jag tappade din tillit när du släppte min hand~

Hola.
Dagen har varit helt okej, som en vanlig dag på skolan, massa skratt, svull, tråkiga lektioner, och härligt folk.
Hade idrott och träslöjd för första gången i 8an haha. Låter som om jag började i skolan första gången igår!
På idrotten tog jag och Femke ett varv i eljuspåret medans alla andra stannade kvar på skolan. Drog hem till mamma efter skolan, och ikväll blir det träning med Ellenfjällen. För nu äntligen börjar mitt lilla sportiga liv, haha ;)
Och på det tar jag ett äpple och känner mig nyttig.
Känns som om jag helt och hållet har tappat "kreativiteten" inom fotning.. Har inget att fota förutom mig själv och hur kul är de?
Tänkte kika in weheartit och sen härma lite, medans jag väntar på mat.
Kanske fota nya bilder till en header, Denise ?(A)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: