Jag tänkte yes och sen bah ne..

Eftersom att min blogg är hellt öppen och jag skriver om det jag känner för, så bara så alla vet, så har jag och William gjort slut, av lite olika anledningar. Men för tillfälet är det så ialfall. Tråkigt men sant.. 
-
-
 

Dagen började toppen, klev upp och kollade på några Andra Avenyn avsnit medans jag åt frukost, så mysigt! 
Sen fixade jag mig och drog till Ellen, och efter ett tag kom Denise och Alicia så då drog vi ner till alma och skulle bada, men vi chillade mest på "land" istället ;) i fin vädret! 
Sen drog jag och Alicia hem och åt, och resten av kvällen har vi varit och kollat på fotboll, jag har träffat Billy, va ett tag sen nu så det var kul, kollat på Andra Avenyn, varit med Gino och Lukas. Och bara njutigt av vädret och livet, ja jag är en livsnjutare, fast att livet mest går åt helvete just nu. Men fuck itm in young.
När jag och Alicia kom hem gick vi en sväng med hundarna sen kollade vi på Andra Avenyn, mycket av det idag, haha. Och nyss har jag pratat om det fina vädret, och sen när jag läser igenom det jag nyss har skrivit inser jag att jag har kollat mycket på film idag, bra Wilma.
Fick precis ett sms av Alicia " får jag sova på ditt rum, är rädd" haha söt! 
Aja godnatt. Snodde bilden av Denise.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: