Jag antar att vi alla är rätt så lika.

Hemma efter dagens jobb. 
Gick super bra, förutom att jag råkade tappa ett glas och det gick i tusen bitar.. Men alla gör vi fel ;)
Nu ska jag ta och packa det sista ni vet standarn tandborsten och necesären. Tåget går vid 6, så har nån timme på mig. 
Lea var så snäll och lånade ut sin surfplatta, så jag har ialfall nått att göra under den typ 5 timmars tågresan. 
Kommer inte blogga så mycket, men det tar jag igen när jag kommer hem ;) 
Fick min lön idag, eller en del av den. Så nu tagar jag shopping som bara den! 
Har nästan hellt slut på smink, så antar att en del av pengarna kommer gå dit.. 
Är de bara jag eller är smink alldeles för dyrt? 
Om man ska ha en mascara och en foundition går  det på  runt 300 ? 
Man har ju inte råd att leva.
 
Följ mig på instagram medans jag inte kan blogga vetja, @wiilmiisss 
 
Jag  saknar min Amanda.. :(

Kommentarer
Frida

HAHA, älskar det sista "Man har ju inte råd att leva" xd du är för rolig! <3

Svar: Haha;) Puss <3
Wilma Johansson

       http://fridalinamatildaeliasson.blogg.se
Amanda Lemon

Åh gumman! Jag saknar dig :-* puss

Svar: Loveu:*
Wilma Johansson




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: