I'm young, I want to be young, not adult.

Torsdag, och det är bara npn vecka kvar på sommar lovet, fuck. 
Fast jag längtar faktist lite tills skolan börjar, får träffa alla som jag inte har ens sett på hela sommarlovet, och sen ska jag börja med tantgympan igen då, och få en drömkropp, in my dreams.
Sen får man in lixsom ruttiner, om ni fattar. Kanske bara jag som önska att mitt liv var upplagt i ett schema, så jag visste vad jag skulle göra och hade koll på allt lixsom. 
Igår kväll var jag på bingo med familjen, dock vann inte nån av oss ett ända öre. Besviken. 
Jag satt och bede till gud typ 10 gånger, men inte kunde han hjälpa mig. Tror jag ska börja tro på ala eller nått istället. 
Inte för att jag tror på nån gud, men nån gång måste han ju kunna hjälpa mig. 
Aja iafall, sen när vi kom hem tog jag och Alicia en promenad med hundarna och sen kröp jag ner i sängen och sov, men jag var så mörkrädd så Alicia fick komma och sova i min säng. 
Nu på morgonen har jag kollat på film med Alicia och lea, och nu har precis Ellen kommit och ska hämta lite grejer.
Resten av dagen blir det vara hemma, och äta kräftor och städa.Kul...
Jag saknar dig mitt mongo.

Kommentarer
Felicia Haraldsson

Älskar dig, åh.

Svar: Älskar dig också, puss <3
Wilma Johansson

       http://feliciaharaldsson.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: