If you need a bad b-tch Let me call a few.

Sov ju som sagt hos Dennan inatt, vi öste väll mest. Eller ja som sagt jag somnade som vanligt..  
Men under tiden som vi var vaken var det kul. I morse vaknade vi vid 11 och då gick vi ner och käkade frulle, haha nerå men aa. Sen dunkade vi musik medans vi väntade på att Ulf skulle hämta oss. Och sen drog vi hem till mig och bakade en kladdkaka åt min älskade mamma som fyller 50 idag, haha skämto-sido. Hon fyller 38 ;) 
Nu har jag precis duschat och ska snart äta tårta. 
Skulle egentligen ha hittat på nått med Amanda, men eftersom att jag känner mig lite förskyld och måste packa så blir det nog en hemma kväll för mig och tagga Gävle med Stekarn imorgon, yeah! 
Tåget går nån gång vid 6, så hinner vara med Dennan hela dagen! 
 
Har dåliga nyheter.. Känner mig lite sugen på att ta bort bloggen.. Har inget bra att blogga om osv.. Men jag får se... 
 
 
Vädret kommer bli toppen!

Kommentarer
Denise Glad

jasså Tirsdag? ;) <3

Svar: Haha what? :P <3
Wilma Johansson

       http://denisemeglad.blogg.se/
Denise Glad

de står de längst upp typ ;)) <3

       http://denisemeglad.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: