I morgon kommer bästavän och livet är på topp.

Kom hem med tåget vid halv 7 och då åkte jag hem och packade upp väskan och bäddade rent sängen. Lika bra att göra det direkt när man kommer hem, annars blir det så man går och drygar ut det och sen har man inga bra kläder att ha på sig. 
Aja ialfall, har haft en toppen vecka i Gävle med min älskling,  men nu är det härliga över. Men skönt att komma hem ändå! Borta bra men hemma bäst.

Imorgon kommer Simon och är här hela dagen, får se vad vi hittar på. Har inte pratat med han på hela sommarlovet, pågrund av massa onödiga bråk och tjafs. Men nu härligt nog har vi rätt ut allt! 
Ska bli skönt att träffa han. 
På kvällen blir det nog att vara med mina älsklingar Dennan och fjällen. Dricka te och kolla andra avenyn, standarn för oss. Haha.
 
Trodde jag aldrig skulle säga det här, men jag längtar faktist lite efter att skolan ska börja. 
Lixsom när det är skola träffar jag tex Nora, Klara och Nicolina varje dag, och nu på sommarlovet har jag typ bara sett dom! Skam ju! Så nu vill jag har skola vafan.
Sen börjar ju min älskade tant gympa då, och jag har lovat mig själv att gå minst 1 gång i veckan! 
Annars blir det utegångsförbud, av mig själv haha. Skämtosido. Men typ.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra te och macka och mysa i sängen framför nån bra film. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: