Fucking ... åmål.

Kom till pappa vid halv 5, kändes så himla skönt när bilen rulade in och jag såg pappa sitta där och känna jag är hemma. Har inte varit med pappa eller hos han alldeles för länge känner jag nu i efterhand. Krammade om Aron och Nathalie så hårt så jag tror dom blev less haha. Sen umgådes ( säger man så ??) jag med familjen och bara njöt. Sen drog vi ner och kollade på ankracet i Nyhem, inte ankor bokstavligen, utan det är flaskor som åker runt. 
Sen kom Felicia så då var jag med henne ett tag, och nu ligger jag i sängen och har precis duschat. 
Sa precis godnatt till småfisarna, och som sagt dom han väll typ somna innan jag hade krammat och pussat godnatt färdigt ;) 
Jag älskar er pappa,Annelie,Nathalie, och Aron,puss.

Imorgon åker jag ner till mamma igen, tror jag ialfall. Kanske stannar en natt till också :)
Jag bjuder stort på bilderna.

Kommentarer
Annelie

Du är go du Wilma, älskar dig också stumpan




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: