Första riktiga springrundan för iår.

Tog på mig träningskläderna och tog en lång springrunda med Amber! Kändes riktigt skönt att få röra lite på sig.
När jag kom hem tog jag en dusch och nu ligger jag och kollar på andra avenyn.
Jo juste, idag kom jag och Ellen på en sjuk ide att vi skull ringa till hästen ( ha heter så) i andra avenyn. så vi sökte runt lite på google oh vips så hittade vi hans numer och tror ni inte på fan att han svara också? Tror aldrig jag har kännt en sån härlig känsla. Sen tyckte vi j självklart att det var så roligt så vi sökte upp lite till numer och plötsligt hade jag pratat med både Rasmus, Angelica och Hästen från andra avenyn. Bästa dagen i mitt liv. 
 

Sen haha tror det eller ej, men mitt nu när ja satt och kollade på ett avsnit RINGER Rasmus och säger " oj jag ringde visst fel" Alltså harhan säkert råka tryckt på mitt numer i satmtalslistan istället för den han skulle inga. ALLTSÅ ÅH GASH JAG DÖR. 
 
Aja nog om de. 
Snart kommer min älskade syster hem och då blir det mys med henne. 
 
bara så ni vet så är mitt tangentbord lite skevt så det vill aldrig sammarbeta.
 
Haha snygg frilla jao ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: