Älska mig, och jag älskar dig tillbaks.

Idag var en sjuk dag på skolan, hur rolig som helst
först so, sen hk, gjorde wok med Simon. Vart super gott, förutom att jag tappde sojan på mitt och det var typ halva flaskan på min mat...
Sen syslöjd, och då gick det bara åt helvete, tråden gick av, klippte fel, och inget gick som det skulle.
Plus att jag var så nära på att missa bussen, och på bussen satt det en irretersam unge och skrek hela tiden.
Börjar ju undra om det är min otursdag eller nått.
Ska snart äta middag sen får jag se vad kvällen har att bjuda på ;)
Känns som om det blir att tvätta bort sminket och mysa  i one piecen resten av kvällen.
Och plugga lite spanska.
Åh längtar tills jag kan ha min favorit outfit.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: